06 януари 2013

Яхния от забулени яйца

След тежките празнични трапези, идва ред и на нещо по-леко и постно. За любителите на бабините гозби е днешното ми предложение. А за тези, които въпреки всичко не могат да сядат на масата без мръвка, им препоръчвам да си я добавят, а не да пренебрегват ястието :))))



10 яйца
4-5 стръка зелен лук или 2 глави кромид
2 домата или 1чч доматена консерва
1/3 чч ориз
2чл червен пипер
сол, чубрица, стрък нарязана целина
2 сл брашно
3-4 сл олио
китка магданоз


Задушете нарязания лук с мазнината и чаша вода. Като омекне добавете настърганите домати, подправките и по-късно измития ориз. Долейте на части, а не наведнъж, литър гореща вода и оставете ястието да ври на тих огън 10-15 минути.
Чукнете яйцата едно по едно от ниско като не разбърквате веднага, за да се забулят. Сгъстете яхнията с размитото с малко вода брашно. Поръсете с нарязан на ситно магданоз.




При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

7 коментара:

  1. Привет,Маги!:) Това е едно от любимите ми ястия, които приготвям редовно!Много обичам яйца :)Желая ти Щастлива 2013 Година!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет Нуши, за много години! И аз много харесвам тази яхнийка, понякога ме е спасявала като нямам време за приготвянето на обяд или вечеря.

      Приятна вечер :)

      Изтриване
  2. Анонимен28/5/14 11:52

    Благодаря,Маги!ВКУСНОТИЙКА!!! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен28/5/14 11:54

    Баща ми често готви тази яхнийка,а аз все забравям да питам за рецептата.Благодарение на теб и на твоята рецепта успях да изненадам жена ми.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Това е "бърза манджа" както се казва, приготвя се лесно и не ти трябва да имаш много продукти :)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Направих ги и всички у дома останаха впечатлени.
    Благодаря за хубавото предложение.
    За първи път опитахме вси това ястие!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много обичам яхнийки, и тази е една от тях! Радва ме много факта, че ви е харесала!
      Поздрави, Маги :)

      Изтриване