28 август 2011

Съботна закуска


Или казано по нашенски баница /или пица/ от хляб :))) Приготвя се с подръчни колбаси, става много вкусна и е идеална  за закуска не само в събота :))))



За приготвянето и са необходими: 
стар хляб или питки
1 бр. кренвирш или друг колбас, 3 бр. яйца, 100 г сирене
чаша кисело мляко, 1 ч.л. сода, маргарин, чубрица, сол

И ето как става това: в намаслена тава се нареждат филиите хляб, ако са питки се разполовяват, и се намазват се с маргарина. Отгоре се нарежда нарязаният на дребно кренвирш. Яйцата се разбиват заедно с киселото мляко, натрошеното сирене и содата, овкусява се със сол и се изсипва върху хляба. Поръсва се с малко чубрица и се пече на 180 С до зачервяване.





Сърдечни благодарности на Габи за наградата, която сподели с мен! 
Чест е, че ме слага редом до изявени кулинарки!!!


От своя страна аз също искам да я споделя с Аngellove's CookingКулинарен ЕлексирАелис и Наслада с Катерина.

Наградата има специални правила за предаване:


  • целта на наградата е да се популяризират нови и/или не толкова известни блогове, с огромни количества почитатели и последователи
  • в поста трябва да се копира наградата и указанията към нея
  • трябва да се посочи линк към блога на човека, който те е номинирал със съответната награда. 
  • трябва да оставиш коментар в блога на този, който те е номинирал, за да го информираш, че приемаш наградата и на свой ред да оставиш линк към твоята публикацията, отнасяща се до наградата.
  • трябва да се изберат между 3-5 блога, на които да предадеш наградата. Към всеки от блоговете се посочва линк. Чрез коментар в избраните блогове се информират получателите на наградата. Те на свой ред трябва да изпълнят гореизброените условия. :))


При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

7 коментара:

  1. Маги,хранейки трима мъже , често съм прибягвала до тази рецепта.Винаги се приема с охота.
    Честита награда и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Маги, честита награда!!!Да получиш още много:))).Благодаря ти , че я споделяш с мен - ще се опитам при следващата ми публикация да изпълня останалите условия:))).
    Поздрави и прекрасна неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита награда!
    Напълно заслужена си е!
    Предложението ти е страхотно!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Маги,благодаря ти за удоволствието да споделиш с мен отново награда!Това ме радва особено много!
    А предложението ти е много любимо и у дома,аз му казвам мързелива баница или пица,в звисимост от продуктите.
    Взимам си парченце от твоята баничка,страхотна ти е станала!

    Прегръдки и успешна нова седмица!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви милички, хубаво е когато прочетеш такива думи за себе си! Вили, моята баба, която е 86 годишна, я приготвя от 3 години и само ми се хвали какви подобрения е направила :)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Маги,явно всички обичаме тази рецепта!
    Твоята е станала изключително изкушаваща!
    благодаря за споделената награда!
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Оооо, как не бих отказала едно парченце точно сега от тази вкусотия!! Страхотно предложение, Маги :)!
    Честита награда - и сърдечно благодаря, че я споделяш и с мен - страшно съм поласкана!!!

    ОтговорИзтриване